Wat doen wij?

ADVIES

  • Gebruikersbehoefte-inventarisatie 
  • Inrichtingsconcepten ontwikkelen
  • Ontwikkelen en/of herijken kantoorconcept 
  • Gebruikersbegeleiding 
  • Opstellen PvE's, inrichtingsplannen, vlekkenplannen en moodboards,
  • Bezettingsgraadonderzoek en analyse

PROJECTMANAGEMENT

  • Programmamanagement huisvestingsprojecten
  • Projectmanagement huisvestingsprojecten
  • Projectmanagement museale verhuizingen
  • Projectmanagement complexe verhuizingen
  • Project- en programma ondersteuning 

ReThink & ReWork

In co-creatie werken wij in co-creatie samen met Zenber Architecten samen aan de ontwikkeling van verschillende instrumenten, met als oor te bereiden op de heropening van het kantoor nà de Coronapandemie. Het thuiswerken tijdens de coronapandemie, heeft onze manier van werken veranderd en daarmee ook de functie van het kantoor. Ontmoeten, samenwerken en creëren, worden volgens verschillende onderzoeken de activiteiten waarom mensen juist weer naar kantoor willen. Maar is dat zo?

  • Wat zijn de behoeftes binnen jouw organisatie en is de werkomgeving hier op voorbereidt? 
  • Wat ga je creëren in de werkomgeving om de nieuwe manier van (samen)werken, na de coronapandemie, op kantoor te faciliteren?  

Om antwoorden op deze vragen te krijgen, begeleiden we organisaties om juist samen met hun gebruikers in gesprek en aan de slag te gaan over hoe de werkomgeving, het werken na de coronapandemie, optimaal kan faciliteren. ‘Together we create’

Eén van de instrumenten is de interactieve design-online-sessie. Samen gaan we aan de slag met de ‘bouwstenen’: ‘meet, greet & create’ en creëren we door in gesprek te gaan met elkaar, een schetsontwerp van de vernieuwde werkomgeving.

De uitkomst is een op maat gemaakt reworkplace-designplan. Dit is een schetsontwerp inclusief raming en implementatieplanwaarmee jouw organisatie voorbereidt is op de heropening van het kantoor nà de coronapandemie.

Wij zoeken jou?!

Medior professional

Wil jij samen samen met ons inspirerende (werk)omgevingen realiseren waar mensen blij van worden, optimaal kunnen (samen) werken en zich verbonden voelen met elkaar en de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Je hebt een HBO- of universitaire opleiding afgerond in de richting facility management, hogere hotelschool, (technische) bedrijfskunde of communicatie. Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring het liefst in de functie als projectmedewerker, projectleider of consultant. Je bent gedreven, flexibel, pro-actief en je wilt investeren in je eigen ontwikkeling en die van Limoonworks. Je legt makkelijk contact, organisatiesensitief en bent communicatief sterk, zowel verbaal als digitaal. Als dit blijkt uit jouw ervaring dan willen we graag in gesprek met jou.

Wat ga je doen? Je ondersteunt ons bij de verschillende projecten die we doen en je gaat zelfstandig kleinere projecten managen. In september 2019 hebben we Limoonworks opgericht en we willen blijven groeien. Jij denkt en pioniert met ons mee. Wij bieden jou een mooie carrière in onze jonge, ambitieuze organisatie. We coachen en begeleiden jou, zodat jij je snel kan ontwikkelen tot een ervaren en mensgerichte projectmanager of adviseur.

De functie is voor 32-36 uur per week. Onze opdrachtgevers zitten centraal in Nederland, zoals Utrecht, Apeldoorn, Den Haag en Amsterdam. We werken thuis, op ons kantoor in Utrecht of bij onze opdrachtgevers.

Enthousiast? Bekijk onze website, volg ons op Instagram https://www.instagram.com/limoonworks/ of LinkedIn. Natuurlijk kun je ook contact met ons opnemen.

Solliciteren doe je met een creatieve motivatie en CV naar: info@limoonworks.nl.

Ook kun je contact opnemen met iris@limoonworks.nl. Zij is onze young professional en kan je meer vertellen over haar ervaringen binnen Limoonworks. 

Elselien en Simone